Författare Ämne: Ny sjukvårdsförsäkring för fastboende Thailand  (läst 1649 gånger)

Utloggad legolas

• Moderator
  • Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 10198
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
Ny sjukvårdsförsäkring för fastboende Thailand
« skrivet: april 02, 2018, 11:50 »
Jag har på min egna hemsida, skrivit lite om denna försäkring. Det visar sig nu att det arbetas faktiskt aktivt med denna försäkring, som kommer att täcka upp för bland annat/ävenledes oss gamla ringrävar.

Och försäkringen ifråga kommer att gälla livet ut. Kostnaden kommer dessutom också att bli ett belopp som vi de flesta av oss, enkelt kommer att få råd med.... Kanske mellan 20-25.000 baht på årsbasis.

Klicka på länken och registrera Er, ty allt kommer att ske och hända, baserat på det antal falanger som visar intresse. Registrera också Er fru, jag gjorde det just nu....

http://www.insurance-in-thailand.com/affordable-health-insurance-for-anyone-in-thailand/

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com

Utloggad Jorgen

• Antal inlägg: 1788
  • Immigrant
    • Visa profil
SV: Ny sjukvårdsförsäkring för fastboende Thailand
« Svar #1 skrivet: april 02, 2018, 12:53 »
Jag tror att jag har registrerat. Jag fyllde i lösenordet som dök upp, sedan vet jag inte vad som hände. Inget confirm eller annat
Jag ber aldrig om tillåtelse, men om förlåtelse

Utloggad legolas

• Moderator
  • Antal inlägg: 10198
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
SV: Ny sjukvårdsförsäkring för fastboende Thailand
« Svar #2 skrivet: april 02, 2018, 13:19 »
Håller med dig det kändes lite osäkert, men avslutade också med lösenordet, och sedan klickade man ju i den lilla långsmala rutan, och så skall det vara klart. Och ingen bekräftelse alls..... Men vi får hoppas att vi gjorde rätt då Jörgen. Jag fyllde i, klickade i en andra gång för Yongyut också.....

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com