Författare Ämne: Dött forum  (läst 6247 gånger)

Utloggad Birger

• Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 1721
    • Visa profil
SV: Dött forum
« Svar #15 skrivet: april 22, 2018, 01:45 »
Nu är det ju inte Lego som är forumägare, även om han hanterar det praktiska, utan undertecknad. Men jag förstår dig, Bjarne, jag tycker inte heller jag har tid för mycket skriverier och visst blir det mycket upprepningar. Så mycket nytt händer det ju inte.

Utloggad Idealen

• Antal inlägg: 1343
  • Gör det i dag för i morgon kan det vara förbjudet.
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: april 22, 2018, 06:32 »
Den här Dött Forum tråden skakade liv i forumet bestämt. () ()
Jag önskar att mina pengar kunde ha sex i min plånbok och föröka sig.

Utloggad Bjarne

• Jag har bara börjat.... (Eller så stannar jag här ??)
  • *
  • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: april 22, 2018, 11:45 »
Ja där ser du Bjarne. lätt för att uttrycka dig har du ju helt klart. Du blandar hej vilt komplimanger med förolämpningar, så inga problem där...

Men fortfarande, vad vill du egentligen? Jo du vill läsa och berika dig själv............................ PÅ ANDRAS BEKOSTNAD................. och sedan har du mage att beklaga dig över det "döda forumet"..   Bjarne du är en lat fan, DET är sanningen för en människa i din position.... Så är det bara..

Men jag tycker det är roligt att du trivs med ditt liv. Du fyller ditt liv med allehanda saker som styrelse-uppdrag, med familj, barn, och med trädgård, och en rik fritid, och det är gött att du gillar det. Men jag fattar inte varför du blandar in mig personligen i detta. Jag äger fan inget forum, jag är en skribent som alla andra. Jag skriver dock ganska flitigt här, så om du felaktigt tror att jag äger forumet, så är det bara ett gravt misstag ifrån din sida.

Vad det gäller raderingar av inlägg, så är det ju en helt normal och vanlig sak, att inlägg raderas när dom riktar sig direkt emot forumets moderatorer eller ägare. Och sedan när det gäller diverse otrevliga typer som det finns gott om ute på internet.

Detta forumet startades från början JUST av den anledningen, alltså att komma bort ifrån skit-folk, som inte gjorde annat än skrev strunt och var otrevliga.... Så vi gjorde processen kort med dom. Jag tycker det är helt rätt hantering av dessa människor. Hellre få medlemmar och bra kvalitet än ett större forum med en betydligt sämre kvalitet av medlemmar..

Du Bjarne som pratar om kvalite gentemot kvantitet i ditt inlägg, borde ju vara enig om just detta sista, istället för att ömka över idioterna, och kritisera oss för att fimpa dom...

Du behöver inte motivera ditt läsande och brist på skrivande genom att förolämpa andra.. Jag tror inte någon egentligen skriver inlägg ute på internet för att få ett "gillande", inte i grunden... Jag tror istället man skriver och kommunicerar därför att man har något som DU själv inte besitter, nämligen en vilja till att skaffa sig ett rikare socialt liv.

Men Bjarne avslutningsvis, den dag som du själv bosätter dig nere i Thailand, så kanske vi har närmare till varandras åsikter, svårt att prata med folk som sitter hemma i stugan i Sverige, och skriver om folk som bor i Thailand...

Nä nu räcker det, nu vidare till nästa inlägg, till någon hobby, eller till någon familje-medlem i nöd... Alltid är det nåt..... Måste nog också fimpa 1.000 "vänner", tror jag har för många, folk kan ju bli avundsjuka..

legolas

Jag får väl erkänna att jag hade fel om att du inte var forumägaren som jag var säker på. I alla fall beter du som en forumägare.
I hela inlägget går du till förvar, attack för att du inte tål kritik men alla förstår nog innerst inne att Legolas är den enda orsaken till forumet inte blir större med åren.
Trodde väl i min enfald att jag med öppenhet och viss kritik kunde vara en input till förändring men det var inte möjligt när Legolas med nära på diktatorstyrning läxar upp mig och beskriver hur man gör processen kort med skit-personer på detta forum.

Nu ska jag begrava detta forum och gå vidare i livet så får Legolas behålla styrningen på hans eget sätt.

Lite förvånad att forumägaren inte har tid med sitt eget forum men ändå behåller det, så stora intäkter kan det väl inte ge.

Utloggad Birger

• Visa profil
« Svar #18 skrivet: april 22, 2018, 12:36 »
Såja, Lego - nu har du lyckats tramsa bort ännu en medlem. Lär du dig aldrig? Man måste inte hugga på varenda krok, det går bra att ignorera spetsigheter också.

Utloggad Jorgen

• Antal inlägg: 1788
  • Immigrant
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: april 22, 2018, 13:11 »
Lego, du är ganska duktig på att hugga på människor och då måste man ju tåla att man får igen lite.

Jag ber aldrig om tillåtelse, men om förlåtelse

Utloggad pontiac-51

• Jag har bara börjat.... (Eller så stannar jag här ??)
  • *
  • Antal inlägg: 94
    • Visa profil
« Svar #20 skrivet: april 22, 2018, 13:15 »
Ja håller mad dig Jörgen ,men hoppas att man lär så länge man lever ö från Hua-Hin  o^o <hurra>

Utloggad legolas

• Antal inlägg: 9886
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #21 skrivet: april 22, 2018, 13:34 »
Så nu har jag lärt mig att låta "andra" vinna...

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com

Utloggad Idealen

• Visa profil
« Svar #22 skrivet: april 23, 2018, 07:25 »
Att skriva på forum för att mäta sin popularitet och få massa gillanden som Bjarne skrev stämmer då inte i mitt fall och det tror jag inte driver de flesta att skriva på ett firum men jag kanske har fel?
Jag började skriva på forum 2008 då jag hade jobbat stenhårt nästan dygnet runt i ca 5 år och var på semester men hade så mycket överskottsenergin då jag inte var van att sitta stilla så jag började skriva på 2 olika forum samtidigt och tyckte det var avslappande och berikande.
Sedan har det gått i vågor.Att sedan ha träffat några genom detta forum har varit roligt så jag kommer då att fortsätta skriva när jag har lust med eller utan gillanden men en skaplig pudding i present mottages vänligt istället. :> :>

Utloggad Birger

• Visa profil
« Svar #23 skrivet: april 23, 2018, 09:14 »
Yorkshirepudding och en kall lager...kanske? (")

Utloggad Idealen

• Visa profil
« Svar #24 skrivet: april 23, 2018, 09:33 »
Alla sorts puddingar räknas c||

Utloggad Ledarn

• Moderator
  • Antal inlägg: 6570
  • Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.
    • Visa profil
« Svar #25 skrivet: april 23, 2018, 12:41 »
Chokladpudding kan jag ta med mig när jag kommer till HH...
Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.