Författare Ämne: Fotbolls VM  (läst 1902 gånger)

Utloggad Seppo

• Jag har bara börjat.... (Eller så stannar jag här ??)
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
Fotbolls VM
« skrivet: maj 26, 2018, 19:31 »
Nu blev jag glad. Inte nu "vart" jag glad hahahahaha.
Blatan Slivovitz spelar inte VM för Sverige. Något som borde glädja alla rasister och Sverigedemokrater.

Utloggad Jorgen

• Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 1788
  • Immigrant
    • Visa profil
SV: Fotbolls VM
« Svar #1 skrivet: maj 27, 2018, 01:23 »
Varför skulle det göra det?
Jag ber aldrig om tillåtelse, men om förlåtelse

Utloggad legolas

• Antal inlägg: 10032
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #2 skrivet: maj 27, 2018, 02:14 »
Ja nog gläder det många, men det har nog inte så mycket med politik eller rasism att göra, tror jag. Jag tror och vet att det handlar mer om den svenska jante-lagen, som återigen slår till emot en person som är så mycket utöver det vanliga, som är en oerhört duktig fotbolls-spelare.

Varför vi svenskar i så stor mån riktigt hatar människor som är duktiga, och framgångsrika förstår inte jag, vet heller inte varifrån det kan komma. Men en sak har jag sett i alla fall under årens lopp, och det är att denna jante-lag, mestadels visar sitt fula ansikte bland människor som själva inte har mycket att tillföra. Med andra ord människor, som fan inte ens kan "dämpa" en mjukglass...

Vi hade en av världens absolut bästa fotbolls-spelare, i en sport som är världens största, och detta räcker för att avundsjukan slår till stort i Sverige. Jag för min del säger bara; TACK Zlatan för alla dina insatser för svensk fotboll. Du har satt Sverige på kartan igen... en karta där vi varit spårlöst försvunna ifrån sedan 1994.....

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com

Utloggad Jorgen

• Antal inlägg: 1788
  • Immigrant
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: maj 27, 2018, 06:46 »
Inte ens "dämpa en mjukglass, den gillade jag. har aldrig hört den förut

:> :> :> :> :> :>
Jag ber aldrig om tillåtelse, men om förlåtelse

Utloggad Idealen

• Antal inlägg: 1350
  • Gör det i dag för i morgon kan det vara förbjudet.
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: maj 27, 2018, 08:35 »
Ja nog gläder det många, men det har nog inte så mycket med politik eller rasism att göra, tror jag. Jag tror och vet att det handlar mer om den svenska jante-lagen, som återigen slår till emot en person som är så mycket utöver det vanliga, som är en oerhört duktig fotbolls-spelare.

Varför vi svenskar i så stor mån riktigt hatar människor som är duktiga, och framgångsrika förstår inte jag, vet heller inte varifrån det kan komma. Men en sak har jag sett i alla fall under årens lopp, och det är att denna jante-lag, mestadels visar sitt fula ansikte bland människor som själva inte har mycket att tillföra. Med andra ord människor, som fan inte ens kan "dämpa" en mjukglass...

Vi hade en av världens absolut bästa fotbolls-spelare, i en sport som är världens största, och detta räcker för att avundsjukan slår till stort i Sverige. Jag för min del säger bara; TACK Zlatan för alla dina insatser för svensk fotboll. Du har satt Sverige på kartan igen... en karta där vi varit spårlöst försvunna ifrån sedan 1994.....

legolas

Ett av de bästa inläggen jag läst Herr Chaiyapuhm.
Jag önskar att mina pengar kunde ha sex i min plånbok och föröka sig.