Författare Ämne: Röda strumpor och bruna skjortor  (läst 1242 gånger)

Utloggad Seppo

• Jag har bara börjat.... (Eller så stannar jag här ??)
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
Röda strumpor och bruna skjortor
« skrivet: mars 11, 2019, 17:45 »
Jag är på besök i hemlandet Sverige och jag har kommit till insikt att jag har missat en ypperlig affärsmöjlighet.
Sverige borde vara ett ultimat land att sälja röda strumpor och bruna skjortor i.
Man kan vara tacksam för att man har en ungdomlig kvinna vid sin sida, en kvinna med sneda ögon och brun hy. Detta ses inte med blida ögon i Sverige. Va fan ska en gubbe på 70 bast med en trettio år yngre kvinna? Jag säger: Fråga kvinnan och skäms över er egen oförmåga att lyckliggöra er egen donna, ni ynglingar. Om ni förstått vad en kvinna från en annan kultur betyd och innebeär så hade ni nog fan eldat upp era bruna skjortor. Och ni, jävla vänsterradikala torrfittor, jag trodde inte att det fortfarande fanns rödstrumpor men jag bedrog mig. Dagens rödstrumpor är värre en de i gången tid.

Utloggad Naja

• Jag kan inte mera.. (Kanske jag inte vill heller ??)
  • **
  • Antal inlägg: 103
    • Visa profil
SV: Röda strumpor och bruna skjortor
« Svar #1 skrivet: mars 11, 2019, 18:37 »
Min fru sa till vår son idag, om du ska gifta dig, gift dig med en thaikvinna. Annars får du laga mat och diska, en thaikvinna vet vad en familj behöver det gör inte en svensk.

Hon sa ju det skämtfull, men menade det ju också! Skönt att ränderna inte går ur en kvinna efter snart 12 år i Sverige!

Utloggad legolas

• Moderator
  • Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 10317
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
SV: Röda strumpor och bruna skjortor
« Svar #2 skrivet: mars 11, 2019, 23:17 »
Det var bra sammanfattad av din fru.
 (") (") (") (")

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com