Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 178 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 183 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 184 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 220 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 223 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 235 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 250 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 252 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 257 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 268 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 270 Deprecated: Function create_function() is deprecated in /customers/d/9/8/sawatdee.se/httpd.www/forum/Sources/Load.php on line 273 Nu vart jag glad

Författare Ämne: Nu vart jag glad  (läst 151874 gånger)

Utloggad legolas

• Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 10523
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
SV: Nu vart jag glad
« Svar #435 skrivet: juli 10, 2019, 01:15 »
meddela när du råkar se den, så skall jg göra likadant, så vi inte missar det hela

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com

Utloggad Ledarn

• Moderator
  • Antal inlägg: 6870
  • Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.
    • Visa profil
« Svar #436 skrivet: augusti 19, 2019, 20:55 »
Kollade precis på filmen... Tyvärr inte alls bra som den om Queen..
Dom har gjort den nästan som en musikal..

Kan väl ge  () ()   av    () () () () ()..
Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #437 skrivet: augusti 19, 2019, 23:58 »
Hittade den nu på torrentday,skall kolla den snart... Tack...

legolas
www.glegolo.com

Utloggad Naja

• Jag kan inte mera.. (Kanske jag inte vill heller ??)
  • **
  • Antal inlägg: 133
    • Visa profil
« Svar #438 skrivet: september 01, 2019, 09:20 »
Vet inte om jag skrivit det innan, men bestämde mig i början på april att jag måste vara mer hälsosam och ta tag i min skenade vikt. Jag skippade alkohol, sötsaker och snacks i två månader. Drog även in lunchen, då man har ett stillasittande arbete och en frukt räcker till lunch. Men dessa ändringar och även större renoveringar på landet gick jag snabbt er i vikt. På två månader drygt 20 kg. Min fru sa att dessa kommer tillbaks när d äter normalt.

I juni och juli började jag tömma på den striktare dieten och gick upp drygt två kilo. Nu har jag några veckor börja bli mer strikt igen och har tappat dessa sommarkilo plus ett kilo till. Fyra kilo till skulle jag vilja gå ner till min idealvikt på 82.

Det är kul när saker man kämpar för går åt rätt håll. Idag klarar jag gå upp för trappor utan att flåsa, slutat att snarka mm. Nästa steg blir mer motion i vinter.

Idag ska dottern ha sitt åtta-årskals med sin klass. Vi ska vara ute då man lovat 25 grader och sol.

Senare ska jag packa då jag på tisdag åker till Indien för en två veckors tjänsteresa. Verkar vara ihållande regn där vi ska vara, får väl hoppas det finns tid och väder för några simturer i hotellpoolerna. Ska bli kul att testa riktig businessklass på en långresa, flatbed är utlovade så kanske kan sova på flyget.

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #439 skrivet: september 01, 2019, 10:05 »
Vet inte om jag skrivit det innan, men bestämde mig i början på april att jag måste vara mer hälsosam och ta tag i min skenade vikt. Jag skippade alkohol, sötsaker och snacks i två månader. Drog även in lunchen, då man har ett stillasittande arbete och en frukt räcker till lunch. Men dessa ändringar och även större renoveringar på landet gick jag snabbt er i vikt. På två månader drygt 20 kg. Min fru sa att dessa kommer tillbaks när d äter normalt.

I juni och juli började jag tömma på den striktare dieten och gick upp drygt två kilo. Nu har jag några veckor börja bli mer strikt igen och har tappat dessa sommarkilo plus ett kilo till. Fyra kilo till skulle jag vilja gå ner till min idealvikt på 82.

Det är kul när saker man kämpar för går åt rätt håll. Idag klarar jag gå upp för trappor utan att flåsa, slutat att snarka mm. Nästa steg blir mer motion i vinter.

Idag ska dottern ha sitt åtta-årskals med sin klass. Vi ska vara ute då man lovat 25 grader och sol.

Senare ska jag packa då jag på tisdag åker till Indien för en två veckors tjänsteresa. Verkar vara ihållande regn där vi ska vara, får väl hoppas det finns tid och väder för några simturer i hotellpoolerna. Ska bli kul att testa riktig businessklass på en långresa, flatbed är utlovade så kanske kan sova på flyget.

Kul...  (") (")
Själv gick jag ner från 172kg 2009 till 83kg 2019...
Har slarvat lite nu på sommaren så vågen visar idag 87kg...

"Lätt" att tappa dom första stora vikterna när man väl bestämmer sig..
Sen blir det svårt när det sista bukfettet ska bort..
Och framför allt har man ju ett par kilo med lös hud som inte är så sexigt..
Men jag badar i vassen och mår bra som tusan ändå...  :> :> () ()
Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #440 skrivet: september 01, 2019, 11:35 »
Grattis båda två ni "tjockisar". Nu är det kanske bara jag kvar då, kvarlämnad i kölvattnet av Er två smärta gamänger, som flickorna väljer 8 gånger av 10 före mig.....
 :> :> :> :> :>

legolas
www.glegolo.com

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #441 skrivet: september 01, 2019, 14:00 »
Grattis båda två ni "tjockisar". Nu är det kanske bara jag kvar då, kvarlämnad i kölvattnet av Er två smärta gamänger, som flickorna väljer 8 gånger av 10 före mig.....
 :> :> :> :> :>

legolas

Dina brödlimpor som du beställt kommer ju att hjälpa..  :> :> :> :>

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #442 skrivet: september 01, 2019, 16:30 »
Ja men du ledarn, jag tänkte så här ett kort ögonblick!! OM jag nöjer mig med 1 macka bara på morgonen icke 2... DÅ kanske det inte blir så himla farligt......

legolas
www.glegolo.com

Utloggad Idealen

• Antal inlägg: 1401
  • Gör det i dag för i morgon kan det vara förbjudet.
    • Visa profil
« Svar #443 skrivet: september 01, 2019, 18:07 »
Starkt jobbat Naja och även ni andra som lyckas gå ner men det var nytt för mig då Ledarns bravader redan var kända.
Jag önskar att mina pengar kunde ha sex i min plånbok och föröka sig.

Utloggad Naja

• **
    • Visa profil
« Svar #444 skrivet: september 01, 2019, 19:07 »
Starkt jobbat Naja och även ni andra som lyckas gå ner men det var nytt för mig då Ledarns bravader redan var kända.

Hur går det ed morgonpromenaderna?

Utloggad Idealen

• Antal inlägg: 1401
  • Gör det i dag för i morgon kan det vara förbjudet.
    • Visa profil
« Svar #445 skrivet: september 02, 2019, 03:41 »
Hur går det ed morgonpromenaderna?

De slutade jag med runt November förra året men har bytt träning då vi åker till mitt hus som har en stor trädgård med massa träd och växter. De senaste 9 Månaderna har vi varit där och jobbat planterat och sågat ner en massa träd och bränt de efteråt.Gräsklippning och ogräsrensning ingår också.Så träningsverk får jag då vi jobbat där 3-4 timmar per gång varannan dag och de övriga dagarna vattnar vi bara.
Det är inte det roligaste jobbet alltid men vi tar det som ett träningspass och det blir lättare då vi är 2 som jobbar på.
Vi har bytt soffgrupp  i din lägenhet också och jobbat på med de andra lägenheterna också inför högsäsongen så att allt ska flyta på smidigt förhoppningsvis.
Det finns alltid något att göra och det gör livet roligare här med lite rutiner.
Ha det bra i Indien.
Jag önskar att mina pengar kunde ha sex i min plånbok och föröka sig.

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #446 skrivet: september 02, 2019, 08:43 »
jobbat på med de andra lägenheterna också inför högsäsongen

Se till att avboka någon istället så jag har någonstans att hyra...  :> :> :> :>

Utloggad Naja

• **
    • Visa profil
« Svar #447 skrivet: september 04, 2019, 05:03 »
Att flyga businesses class har för och nackdelar. Fördelarna är ju att man har bra utrymme, man kan lägga ner stolen helt så man får en säng, man får en riktigt stor och skön ludde och täcke etc så man kommer fram utvilad.  Men de serverar mat och dryck hela tiden och med min karaktär så skulle man snart lagt på sig alla kilo man tappat.

Här i Indien, Mumbai, regnar det konstant i  minst en vecka till, så poolen får man titta på genom fönstret. Så varmt och fuktigt.

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #448 skrivet: september 04, 2019, 05:37 »
Här i Indien, Mumbai, regnar det konstant i  minst en vecka till, så poolen får man titta på genom fönstret. Så varmt och fuktigt.

Så då; Som varandes i Mumbai, så skall du nog ta dig en Lumumba... Sätta på radio på hotellrummet, och lyss till Trio med Bumba, och kanske ta städerskan och dansa en Rumba med henne, Men för fan var trogen din fru, och tafsa henne inte på Tumban bara...
 :> :> :> :> :> :>

Lycka till,
legolas
www.glegolo.com

Utloggad Naja

• **
    • Visa profil
« Svar #449 skrivet: september 13, 2019, 03:07 »
Idag är sista dagen i Indien. I Mumbai, första veckan regnade de konstant.  Enligt tidningarna kom det 700 på den veckan (varav 250 , vår första dag). Nu har vi varit ca en vecka i Bengalure i södra Indien. Här har det varit betydligt bättre med ca 28 grader och torrt  på dagarna med en lätt skön bris. På kvällarna är det ca 20 grader.

Idag ska vi på FM flyga upp till Mumbai och i eftermiddag blir det shopping. I natt flyger jag tillbaks till Sverige.

Har varit två intressanta veckor och många personer jag träffat. Alla är så trevliga och företagen vi besöker ger oss blommor och presenter. Tur man får ta med dig 80 kg baggage i business klass :).

Kryddor till min fru är inhandlade.