Författare Ämne: Vad jag gör idag  (läst 1043999 gånger)

Rolf

• Gäst
SV: Vad jag gör idag
« Svar #30 skrivet: juni 30, 2013, 19:18 »
Bara testar

Tapatalk?

Rolf

• Gäst
« Svar #31 skrivet: juni 30, 2013, 19:21 »
Bara testar

Tapatalk?
Lattjo ingen signatur, men det funkar från mobilen.

Utloggad legolas

• Jag lever för detta.... (Det här är roligt eller hur ??)
  • Antal inlägg: 10422
  • Livet e tufft, å sen dör du!!
    • Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #32 skrivet: juli 01, 2013, 02:54 »
Blanketter laddar man ner ifrån Skatteverkets hemsida....

Men om banken tar 500:- så får dom det... t,ex....

ledarn med all respekt. Om du lejer bort bouppteckningen, har du lust att skriva här och informera om kostnaden? Skulle vara kanonbra att veta... Min syster tog 10.000:- för det hela, och då hade mamma exakt som din mamma en insatslägenhet plus lite pengar på banken och inget mer......
Så nu i efterhand så förstår jag faktiskt inte varför hon kände sig manad att klämma oss på 10.000:-  låter lite väl häftigt!! Så jäkla konstigt är det inte, allt finns ju på internet.....

legolas
Transport till Thailand av flyttsaker - Hör av Er, så får ni proffshjälp.....
www.glegolo.com

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #33 skrivet: juli 01, 2013, 03:04 »
Bara testar

Tapatalk?

Inget speciellt just emot dig ensammen Rolf, men jag såg ju det ytterligt löjliga tjötet inne på ett annat forum om det här med tapatalk hit och dit ifrån flera medlemmar, och de lipade när de inte fick ha det som sin sin signatur. Tänka sig vuxna människor lipar för de inte får ha reklam som sin signatur......

Det var en katastrof om det inte fick stå TAPATALK under på inläggen, jag har inte hört nåt sånt jävvla barnsligt på många herrans år. Vuxna människor som ena barnsliga fjantar. vem sjuttan bryr sig om vad det står som Er signatur.....

Är ni så jäkla stupida så ni försvarar reklam ifrån ett telefonmärke, så visar det ju mer vem ni är än vad telefonen är... Kom igen nu, rulla ur sängen på rätt sida för fan... Bli vuxna, vem bryr sig om ni har en telefon som kan sköta email och en massa annat....Vem bryr sig mer än ni själva......För min del så kan ni koka körv med den, helt ointressant....

Kom sedan inte och snacka om frihet för individen som någon gjorde inne på det andra forumet, det är bullshit, så grymt barnsligt, va fan, vill ni har nåt eget som signatur, så skriv nåt eget då? Sträcker sig fantasin enbart till TAPATALK.....

legolas
PS. Dessa himla morgoninlägg!! De blir alltid så himla sura... Men det är väl p.gr.a. att man är så rättfram och sanningsenlig så tidigt på morgonkvisten... 
www.glegolo.com

Utloggad Anubaan

• Jäklar vad jag skriver.. (Men det räcker inte)
  • Antal inlägg: 609
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: juli 01, 2013, 04:46 »
GOD morgon Legolas, hoppas du hunnit förbi morgonsurheten. ;D

I dag skall jag till Imigration för 90 dagars rapporten. Hoppas de har öppet, det står Bank Holiday i min almanacka.
Men frugan säger att det bara är bankerna som har stängt i dag. Tusan vet, men som tur är har vi ju IM i Phitsanulok.

/Anubaan
“People are like stained-glass windows. They sparkle and shine when the sun is out, but when the darkness sets in, their true beauty is revealed only if there is a light from within.”

Utloggad legolas

• Visa profil
    • www.glegolo.com
« Svar #35 skrivet: juli 01, 2013, 05:07 »
GOD morgon Legolas, hoppas du hunnit förbi morgonsurheten. ;D

I dag skall jag till Imigration för 90 dagars rapporten. Hoppas de har öppet, det står Bank Holiday i min almanacka.
Men frugan säger att det bara är bankerna som har stängt i dag. Tusan vet, men som tur är har vi ju IM i Phitsanulok.

/Anubaan

2013: Thailand
National public holidays of Thailand in 2013

Friday    May 24            Visakha Bucha Day            Date varies depending on the lunar cycle
Tuesday    July 30            Asahna Bucha Day            Date varies depending on the lunar cycle
Monday    August 12    H.M. Queens Birthday    Aug 12th, or following Monday if it falls on a weekend

Ring och fråga dom för säkerhets skull, man vet ju aldrig??

legolas
www.glegolo.com

Utloggad Ledarn

• Moderator
  • Antal inlägg: 6838
  • Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.
    • Visa profil
« Svar #36 skrivet: juli 01, 2013, 05:48 »
Inget speciellt just emot dig ensammen Rolf, men jag såg ju det ytterligt löjliga tjötet inne på ett annat forum om det här med tapatalk hit och dit ifrån flera medlemmar, och de lipade när de inte fick ha det som sin sin signatur. Tänka sig vuxna människor lipar för de inte får ha reklam som sin signatur......

Det var en katastrof om det inte fick stå TAPATALK under på inläggen, jag har inte hört nåt sånt jävvla barnsligt på många herrans år. Vuxna människor som ena barnsliga fjantar. vem sjuttan bryr sig om vad det står som Er signatur.....

Är ni så jäkla stupida så ni försvarar reklam ifrån ett telefonmärke, så visar det ju mer vem ni är än vad telefonen är... Kom igen nu, rulla ur sängen på rätt sida för fan... Bli vuxna, vem bryr sig om ni har en telefon som kan sköta email och en massa annat....Vem bryr sig mer än ni själva......För min del så kan ni koka körv med den, helt ointressant....

Kom sedan inte och snacka om frihet för individen som någon gjorde inne på det andra forumet, det är bullshit, så grymt barnsligt, va fan, vill ni har nåt eget som signatur, så skriv nåt eget då? Sträcker sig fantasin enbart till TAPATALK.....

legolas
PS. Dessa himla morgoninlägg!! De blir alltid så himla sura... Men det är väl p.gr.a. att man är så rättfram och sanningsenlig så tidigt på morgonkvisten...

Jag var ju en av dessa "småkillar"....

Men det var ju inte det som det handlade om för mig när snacket var uppe....

Det var ju att det blev en regeländring att signaturen skulle bort och jag fick en varning för alla gamla inlägg som hade signatur...
"Göken" skulle ju ha tagit bort alla gamla signaturer först och sen varnat för dom nya som gjordes efter regeländringen..
Detta bad han ju om ursäkt för "offentligt" också...

Sen var det ju däremot en annan som gnällde precis över det du skriver om..
Men det får han svara för...
Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #37 skrivet: juli 01, 2013, 05:49 »
ledarn med all respekt. Om du lejer bort bouppteckningen, har du lust att skriva här och informera om kostnaden? Skulle vara kanonbra att veta... Min syster tog 10.000:- för det hela, och då hade mamma exakt som din mamma en insatslägenhet plus lite pengar på banken och inget mer......
Så nu i efterhand så förstår jag faktiskt inte varför hon kände sig manad att klämma oss på 10.000:-  låter lite väl häftigt!! Så jäkla konstigt är det inte, allt finns ju på internet.....

legolas

Jag ska berätta vad dom kan tänkas ta för det....
Många män har fallit för en kvinna när ljuset varit så dåligt att han aldrig skulle ha köpt en kostym under liknande förhållande.

Rolf

• Gäst
« Svar #38 skrivet: juli 01, 2013, 06:05 »

legolas
Du är precis som en gammal kärring innan hon har sminkat sej. Sur tvär och folkskygg ;D Du är ju lika rättfram och sanningsenlig som en 5 åring med handen i kakburken.
Nu har jag glömt vad jag skulle skriva, det var nog inget viktigt :) Jo en sak Tapatalk lade Appen dit själv, jag haren helt annan signatur :o

Rolf

• Gäst
« Svar #39 skrivet: juli 01, 2013, 06:12 »
Hööru du Lego har du grymtat färdigt i tornistern nu så att du är pratbar :)
Du som gillar att plåta och samtidigt vill ha en mobil.
Kolla på denna finns bara i Asien tyvärr annars hade jag köpt en på stört. Tar kanonbilder även i vidvinkel. Den heter  I-mobile.

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #40 skrivet: juli 01, 2013, 07:27 »

Hööru du Lego har du grymtat färdigt i tornistern nu så att du är pratbar :)
Du som gillar att plåta och samtidigt vill ha en mobil.
Kolla på denna finns bara i Asien tyvärr annars hade jag köpt en på stört. Tar kanonbilder även i vidvinkel. Den heter  I-mobile.

I-mobile är ju ett märke.......,
Vilken modell menar du ???

Som att säga köp en bil bara ......

Luren.

Rolf

• Gäst
« Svar #41 skrivet: juli 01, 2013, 07:36 »
I-mobile är ju ett märke.......,
Vilken modell menar du ???

Som att säga köp en bil bara ......

Luren.
Fan va du är petig. han får väl göra nåt själv ;D

Utloggad Ledarn

• Moderator
    • Visa profil
« Svar #42 skrivet: juli 01, 2013, 07:56 »

Fan va du är petig. han får väl göra nåt själv ;D

Och just sånt där är han ju så bäst på också.
Så han har nog redan skaffat den. :)

Luren.

Utloggad Frank

• Jäklar vad jag skriver.. (Men det räcker inte)
  • Antal inlägg: 763
  • Behandla din nästa som du själv vill bli behandlad
    • Visa profil
    • bengtsfors@live.se
« Svar #43 skrivet: juli 01, 2013, 12:15 »
Tack Kentbra med hustru Anita för en jättetrevlig förmiddag/eftermiddag! Tack för att det finns såna trevliga människor som ni! :) Och det goda svenska kaffet!!!

Frank

Med familj

Rolf

• Gäst
« Svar #44 skrivet: juli 01, 2013, 13:29 »
Tack Kentbra med hustru Anita för en jättetrevlig förmiddag/eftermiddag! Tack för att det finns såna trevliga människor som ni! :) Och det goda svenska kaffet!!!

Frank

Med familj
Du ser vad snälla människor det finns efter den stranden ;D